29 listopada, 2023

E-nowiny

Najnowsze nowinki z kilku branż

Jak promować stronę internetową aby odnieść sukces?

Promocja strony, internetowej, jest z pewnością istotna, dla osób, które chcą uzyskać jak największą ilość klientów, jedną z najskuteczniejszych formą promocji, jest obecnie pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania internetowych wyszukiwarek.

Dzięki temu zyskujemy większą liczbę odwiedzających, ponieważ strona znajdująca się na lepszym miejscu, zyskuje więcej odsłon. Najpopularniejszą wyszukiwarką w naszym kraju jest obecnie Google, która posiada około 95 % rynku. Najczęściej strony pozycjonuje się z myślą o Google. Najważniejsza jest oczywiście pierwsza strona wyników wyszukiwania. Rzadko kiedy klikane są strony, znajdujące się na dalszych podstronach wyników wyszukiwania. Ze wszystkich pozycji z pierwszej dziesiątki, 50 % osób, klika pierwszy link. W ten, sposób zyskujemy ruch na naszej stronie WWW. Polacy nauczyli się już korzystać z wyszukiwarek i chętnie wykorzystują je do poszukiwania informacji, towarów jak również usług.

Jak promować stronę internetową aby odnieść sukces?

Rola linków w procesie pozycjonowania

Potrafimy także odróżniać reklamy Google od wyników organicznych czyli wyników które są naturalne, dlatego też możemy promować naszą firmę za pomocą pozycjonowania, dzięki temu trafimy do wyników które uznawane są przez internautów za najbardziej miarodajne. Oczywiście firmy które zajmują się pozycjonowaniem muszą pozyskiwać odpowiednie linki, w tym przypadku będą to także linki z anchorami, które wykorzystują frazy jakie wybraliśmy do promocji. Naturalnie linki możemy zdobywać na bardzo wiele różnych sposobów, może być to promocja w mediach społecznościowych, może być to także wykupiony artykuł na poczytnym. Z pewnością należy zwrócić uwagę iż każdy link aby posiadał moc musi zostać odnaleziony przez roboty wyszukiwarek, powinien zostać zaindeksowany. Jeżeli pozycjonujemy naszą stronę warto monitorować linki które pozyskujemy, sprawdzamy czy na bieżąco są indeksowane w Google W tym przypadku możemy wykorzystać narzędzie takie jak Google Index Checker, jest to bardzo ciekawe narzędzie które sprawdza w sposób niezależny obecność naszych linków w indeksie. Jest to istotne aby mieć cały proces pozycjonowania pod kontrolą, wówczas wiemy ile linków tak naprawdę zostało dodanych, widzimy jaki skutek odnoszą nasze działania.