26 kwietnia, 2024

E-nowiny

Najnowsze nowinki z kilku branż

Solidna rada, jak sprawić, by e-mail marketing działał dla Ciebie

E-mail marketing może być najlepszym przyjacielem firmy.

Pomoże Ci pozostać w kontakcie z klientami, oferować im specjalne oferty i informować o nowych produktach. Wiedza o tym, jak rozpocząć skuteczną kampanię e-mail marketingową, ma kluczowe znaczenie dla jej sukcesu. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule mogą pomóc w stworzeniu kampanii e-mail marketingowej dostosowanej do potrzeb Twojej firmy.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Solidna rada, jak sprawić, by e-mail marketing działał dla Ciebie

Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci.

Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile. Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe płynęły przez Internet do skrzynek odbiorczych innych osób, zastanów się, skąd je wysyłasz. Najlepiej wysyłać często ze znanych i stabilnych adresów IP. Nagłe przepięcia z nowych lokalizacji IP mogą budzić podejrzenia, a nawet skutkować blokami i czarnymi listami dostawców usług internetowych.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Daj klientom możliwość wyboru zwykłej wersji tekstowej materiałów marketingowych e-mail lub bogatej wersji tekstowej. Klienci mogą wybrać preferowaną opcję podczas zapisywania się do newslettera. Wersje ze zwykłym tekstem nie zawierają grafiki, więc klienci z wolniejszymi połączeniami lub nadmiernie aktywnymi filtrami spamu mogą docenić tę opcję.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy. Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i docieraj do właściwych klientów!Aby uzyskać maksymalną dostępność, wysyłaj wiadomości e-mail marketingowe w formacie wieloczęściowym. Wszystkie klienty poczty e-mail, które obsługują HTML lub mają go włączoną przez użytkownika, będą wyświetlać Twoje treści w formacie HTML. Jeśli jednak ktoś otrzyma Twój e-mail i zezwoli tylko na treść tekstową, to właśnie zobaczy. Dzięki temu każdy może zobaczyć Twoją wiadomość, niezależnie od klienta lub ustawień.Faktem jest, że e-mail marketing może być jednym z najlepszych sposobów na utrzymywanie kontaktu z klientami, oferowanie im specjalnych ofert poufnych i informowanie ich o nowych produktach, którymi mogą być zainteresowani. Skorzystaj ze wskazówek i technik z powyższego artykułu, aby pomóc Ci rozpocząć skuteczną kampanię e-mailową.