30 kwietnia, 2024

E-nowiny

Najnowsze nowinki z kilku branż

Skutecznie promuj swój produkt dzięki marketingowi wideo

Marketing wideo, co to jest? To sposób na dotarcie do ogromnej publiczności przy niewielkich nakładach inwestycyjnych.

Chociaż ta forma marketingu może wydawać się bardzo prosta, prawda jest taka, że ​​przed rozpoczęciem należy być świadomym pewnych rzeczy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak promować za pomocą wideo.Korzystaj z innych osób, takich jak prelegenci gości, w swojej witrynie i swoich filmach. Choć możesz być interesujący, Twoi widzowie naprawdę docenią nową, świeżą twarz. Upewnij się, że to, co masz w swoich filmach, odzwierciedla rodzaj wiadomości, którą chcesz wysłać swoim widzom.Bądź pewny siebie podczas swojego filmu. Twoi klienci będą postrzegać Cię jako ambasadora produktu, co oznacza, że ​​powinieneś wykazać się pełnym zaufaniem do jego możliwości i wartości. Przećwicz prezentację kilka razy, aby upewnić się, że budujesz odpowiednie wrażenia i zainteresowanie potencjalnych klientów.Jeśli oferujesz usługi swoim klientom, najlepszym sposobem, aby dać im wyobrażenie o tym, co robisz, jest stworzenie filmu, który dokumentuje różne kroki, które podejmujesz, aby wykonać tę usługę. Powinieneś poprosić znajomego, aby śledził Cię z kamerą następnym razem, gdy wykonasz tę usługę dla klienta.Chociaż filmy muszą być samodzielne w oparciu o ich treść, nadal muszą być promowane. Po przesłaniu filmów spróbuj promować je za pośrednictwem sieci społecznościowych, biuletynów, blogów i tym podobnych. Potrzeba czasu, aby filmy zostały uporządkowane w sposób organiczny w wyszukiwarkach, więc potrzebują nacisku, aby ludzie wiedzieli, że istnieją.Nie polegaj tylko na filmach w swojej kampanii marketingowej. Są świetnymi narzędziami marketingowymi, jednak nie powinny zastępować innych taktyk marketingowych. Filmy nie powinny zastępować tworzenia treści, takich jak pisanie artykułów lub blogowanie. Filmy powinny być po prostu wykorzystywane do ulepszania treści w kampanii marketingowej i budowania portfolio linków.Pisząc opis swojego filmu, umieść swój adres internetowy na początku opisu, używając odpowiedniego kodu HTML. Umożliwi to widzowi kliknięcie linku i natychmiastowe przekierowanie do Twojej witryny. Powinieneś również dołączyć opis przy użyciu podstawowych i alternatywnych słów kluczowych, aby uzyskać lepsze pozycje w rankingu.Staraj się pozostać na temacie i skup się na każdym filmie. Skutecznie promuj swój produkt dzięki marketingowi wideo

Jeśli nie jesteś przygotowany, łatwo się rozproszyć.

Zapisz w filmie, co chcesz przekazać. Miej oko na nagrodę i trzymaj się tego, czego uczy temat, jeśli liczysz na sukces marketingowy.Nie ignoruj ​​YouTube. Tam rozpocznij swoją kampanię marketingu wideo! Możesz mieć swoje filmy gdzieś za darmo. YouTube jest oglądany przez więcej osób niż większość innych stron internetowych, ma trzecią najwyższą oglądalność ze wszystkich stron internetowych. Oznacza to, że Twój film jest dostępny tutaj.Kiedy Twoi klienci pytają w kółko o to samo, nagraj film, aby im odpowiedzieć. Dzięki temu będą mogli szybko rozwiązać swoje problemy bez konieczności wysyłania e-maili lub dzwonienia do Twojej firmy. Oszczędza to pieniądze na obsłudze klienta i buduje relacje zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.Upewnij się, że na stronie z filmem wideo dołączasz formularz listy adresowej. Ludzie mogą chcieć dowiedzieć się więcej o tym, o czym jest Twój film, więc możesz wykorzystać ten czas, aby uzyskać więcej informacji.Dobrym sposobem na rozpoczęcie działalności w zakresie marketingu wideo jest po prostu rozpoczęcie ruchu i nakręcenie kilku filmów. Przetestuj wody i baw się z tym. Po kilku spotkaniach możesz zacząć ustalać, które pomysły się sprawdzają, a które nie. Skorzystaj z porad, które pomogą Ci po drodze.