19 października, 2021

E-nowiny

Najnowsze nowinki z kilku branż

Producent lodów i jego oferta

Lody przede wszystkim kojarzą nam się ze smakiem dzieciństwa.

Szczególnie w okresie letnim, kiedy jest gorąco, a jedzenie lodów nie stwarza żadnego zagrożenia dla zdrowia, rodzice bardzo chętnie kupują swoim pociechom lody gałkowe, włoskie czy lodowe rolady w wielu różnych smakach. Producenci starają się co roku rozszerzać swoje oferty o nowe warianty, bo jak wiadomo, wszystko się po pewnym czasie nudzi, a naturalną skłonnością jest testowanie nowości. W ofertach producenta lodowych przysmaków pojawiają się nie tylko takie tradycyjne lody jak na przykład orzechowe, czekoladowe czy waniliowe, ale też smaki nietypowe, na przykład melonowy, bakaliowy, smerfowy czy gumy balonowej. Producent lodów stawia teraz też na coraz wyższą jakoś
, gdyż klienci tego wymagają i chcą cieszyć się smakiem, który powstaje z dobrej jakości składników.
Producent lodów i jego oferta

Jakie smaki oferuje producent lodów?

W większości przypadków producenci lodów mają w podstawowej ofercie kilka smaków, a oferta dodatkowa jest uzupełniona o kolejnych kilka. Są też firmy, które w stałej ofercie mają kilkanaście smaków, natomiast oferta ta jest dopełniona kolejnymi kilkoma, co w konsekwencji daje możliwość wyboru spośród kilkudziesięciu smaków. Trzeba jednak przyznać, że największą popularnością cieszą się te sprawdzone smaki, które wszyscy znamy. Do tych smaków należą waniliowy, czekoladowy, cytrynowy, truskawkowy, toffi i kukułka. Popularne są też mieszanki smakowe oraz lody wielosmakowe, które na przykład w jednym kubku mają cztery smaki – każdego po trochu. Lody są utrwalane naturalną metodą mrożenia i nie ma w nich konserwantów, co sprawia, że są zdrowe i smaczne. Dostępne są lody tradycyjne, lody włoskie, a także wodne w postaci sorbetu, jak zamrożony kompot owocowy. Producent lodów największe zapotrzebowanie notuje zawsze latem, ale intensywna produkcja zaczyna się już wiosną, by zagwarantować ilości wystarczające do spełnienia potrzeb późniejszych klientów.